HTML

Mai kedvenc képem

Képek, amik valamiért fontosak nekem. De legalábbis érdekesek

Friss topikok

  • Veronikamama: Fantasztikus világ fog eltünni a globális felmelegedés következtében. Boldog aki ott járhatott és ... (2009.11.07. 11:23) Álmos péntek
  • G_design: Szia Brigi! O nem a Kaposvari Istvan? :))) Nagyon hasonlit. Amugy tenyleg jo a kep (utomunka)!!! ... (2009.10.14. 11:56) Fairy tale land
  • ifuckall.: érdekes :) (2009.10.11. 19:41) Sharbat Gula
  • fotós: És még egy videó sok előkészülettel és emberrel egyetlen reklámfotóért: www.businessphoto.hu/blog/... (2009.01.19. 13:03) Annie Leibovitz
  • birgip: Hát szerintem én ez most kihagyom, mostanában nincs sok időm. De sok sikert hozzá (2008.11.07. 00:19) Strobist

Helmut Newton először

2008.09.25. 17:45 birgip

Amikor először voltam Newton kiállításon teljesen kiakadtam. Undorodtam tőle, hogy micsoda egy hímsoviniszta, aki csak szexuális tárgyként használja a nőket. Na ma ez eszembe jutott, ez Newton aktualitása.

De ez már nincs így. Fogok még írni róla, mert azóta az egyik kedvencem lett. Sokkal, de sokkal többet mondanak el a képei. Mélyebbek és nem is annyira soviniszták. De meg kell rájuk érni, mint ahogy egy jó bornak is érnie kell. Szóval ez most csak ízelítő. Kóstolgassátok, aztán jön majd a többi.

fotó: Helmut Newton

official site: www.helmut-newton.de

on artnet: http://www.artnet.com/Artists/ArtistHomePage.aspx?artist_id=12541&page_tab=Artworks

Szólj hozzá!

Címkék: newton helmut

A bejegyzés trackback címe:

https://paparazza.blog.hu/api/trackback/id/tr96681472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása