HTML

Mai kedvenc képem

Képek, amik valamiért fontosak nekem. De legalábbis érdekesek

Friss topikok

  • Veronikamama: Fantasztikus világ fog eltünni a globális felmelegedés következtében. Boldog aki ott járhatott és ... (2009.11.07. 11:23) Álmos péntek
  • G_design: Szia Brigi! O nem a Kaposvari Istvan? :))) Nagyon hasonlit. Amugy tenyleg jo a kep (utomunka)!!! ... (2009.10.14. 11:56) Fairy tale land
  • ifuckall.: érdekes :) (2009.10.11. 19:41) Sharbat Gula
  • fotós: És még egy videó sok előkészülettel és emberrel egyetlen reklámfotóért: www.businessphoto.hu/blog/... (2009.01.19. 13:03) Annie Leibovitz
  • birgip: Hát szerintem én ez most kihagyom, mostanában nincs sok időm. De sok sikert hozzá (2008.11.07. 00:19) Strobist

Híres lettem, Greg Gorman meghívott reggelizni

2008.09.30. 16:47 birgip

Ma az egyik legnagyobb Hollywoodi fotós. Avedonnal, Annie Leibowitzzal egy társaság. Aki számít már mind lefotózta és aki meg számítani szeretne mind azt akarja, hogy csináljon róla pár képet. Hisz az már a siker első jele.

Fekete-fehér képek, drámai világítás, homogén hátterek. Ezek rá a legjellemzőbbek. Meg, hogy munka előtt elviszi reggelizni az alanyokat. De tényleg nézzétek meg. Ha senki más sem, őt mindenképp.

fotó: www.greggormanphotography.com

3 komment

Címkék: greg gorman celebfotó

A bejegyzés trackback címe:

https://paparazza.blog.hu/api/trackback/id/tr40689283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoomface · http://zoomface.wordpress.com/ 2008.10.02. 00:49:00

mindig is tiszteltem az olyan kepei miatt mint pl. Bette Davis, DiCpario...

ami nagyon jo (tuti ott van az oldalon) - amit igazan imadok, az Clinton Luckett -el valo sorozata, egy szimpla test sorozat.

JO valasztas mara

birgip 2008.10.02. 10:36:59

Hát igen, minden képe annyire tökéletes, hogy bajban is voltam, hogy mit emeljek ki. Évek óta nézegetem ezt az oldalt és nem lehet megunni. kár, hogy lehetetlenség az albumokat megvenni.
Azt a sorozatot, amit említettél, most megnéztem, de nem találtam. melyik válogatásban volt?

rendezvényszervező · http://rendezvenyszervezo.blog.hu/ 2008.10.03. 11:39:53

Nagyon hatásos képei vannak! Az ilyen fotós bármiből csodát tud csinálni..:)
süti beállítások módosítása